Koło Naukowe Gastronomów i Hotelarzy

Drukuj

Opiekun Koła Naukowego:

dr inż. Agnieszka Tul Krzyszczuk

Zarząd Koła :

  • Przewodniczący – Bartosz Kwiatkowski
  • Zastępca – Monika Kufka

 

Strona koła: kliknij tutaj

 

Działalność

Koło Naukowe Gastronomów i Hotelarzy powstało w roku 2015 przy wydziale WNOŻCziK z inicjatywy studentów chętnych do rozwijania swoich pasji. Jest to organizacja zajmująca się poszerzaniem wiedzy i doświadczenia  studentów w zakresie zarówno pracy w hotelu, z gośćmi, jak i w szeroko pojętej branży gastronomicznej.

Członkowie Koła biorą aktywny udział w wielu wydarzeniach, takich jak targi (własna ekspozycja), projekty, publikacje. Reprezentują wydział oraz uczelnię na Dniach SGGW, konferencjach naukowych, przeglądach kół naukowych oraz wydarzeniach branżowych.

W roku 2016 członkowie naszego Koła uzyskali I wyróżnienie oraz II miejsce na Przeglądzie Kół Naukowych SGGW.
W tym samym roku na Międzynarodowych  Targach Ecorganica Koło Gastronomów i Hotelarzy zorganizowało pierwszą edycję konkursu kulinarnego "MasterEco 2016" współpracując w kwestii m.in. nagród z hotelem Sheraton.
Dotychczas Koło współpracowało z najlepszymi hotelami w Polsce, co pozwoliło nabyć studentom praktycznych umiejętności niezbędnych w pracy w ośrodkach o międzynarodowych standardach.
Poza udziałem w podobnych przedsięwzięciach, członkowie Koła biorą udział w wydarzeniach w całej Polsce związanych z żywnością nietypową, nowymi trendami kulinarnymi, innowacjami kucharskimi i poznają inne kultury jedzenia oraz gościnności. 

Koło opiera swoją działalność na dobrowolnej pracy członków, w ramach której studenci realizują zainteresowania naukowe oraz rozwijają zdolności dla dobra własnego, KNGiH, WNoŻCiK oraz SGGW.

Celem koła jest:

  1. Pobudzanie zainteresowań naukowych członków oraz studentów;
  2. Poszerzanie wiedzy z zakresu gastronomii i hotelarstwa;
  3. Wdrażanie studentów do pracy naukowej i praktycznej w zawodzie;
  4. Rozwijanie zdolności organizacyjnych członków oraz zdobywanie doświadczenia w kontaktach z firmami, instytucjami i organizacjami działającym tak w Polsce, jak i poza jej granicami;
  5. Rozwijanie współpracy naukowej z kołami naukowymi oraz fundacjami i stowarzyszeniami o podobnym charakterze;
  6. Udostępnianie dodatkowych źródeł pozyskiwania wiedzy i doświadczenia.

 

12974451_1088312784525628_7530260828823772095_n