W dniach 3.04.17 i 24.04.17 w ramach przedmiotu „Obsługa konsumenta w gastronomii”, studenci III roku studiów, kierunku gastronomia i hotelarstwo, mieli przyjemność wysłuchać wykładów pracowników hotelu Bristol:
- Iwony Dobroch, specjalisty ds. szkoleń i rozwoju, na temat: Obsługa gości w hotelu. Standardy obowiązujące w hotelu. Badanie satysfakcji gościa hotelowego. Ocena jakości dostarczanych usług hotelowych. System i znaczenie szkoleń w pracy hotelarza.
- Aleksandara Zivkovica, kierownika gastronomii, na temat: Rola obsługi konsumenta w gastronomii hotelowej. Struktura organizacyjna personelu w gastronomii hotelowej. Wymagania i predyspozycje do pracy w hotelu na różnych stanowiskach. Planowanie imprez okolicznościowych - praktyczne podejście.
A studenci II roku studiów, kierunku gastronomia i hotelarstwo w ramach przedmiotu: Zarządzanie jakością i bezpieczeństwem żywności w gastronomii, wykładu:
Marcina Zawadzkiego, kierownik Działu Zaplecza Gastronomii, na temat Funkcjonowanie system HACCP w hotelu.
Pracownicy hotelu Bristol podzielili się ze studentami swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym.
Dziękujemy za poświęcony czas i możliwość poznania wielu cennych informacji i porad, które mogą być przydatne w przyszłej pracy zawodowej.