Grzegorz Osóbka

Drukuj

SONY DSCCEO Umbrella Marketing Group. Jest założycielem Umbrella Marketing Group – managerem skutecznie rozwijającym tę firmę od ponad dziesięciu lat. Zaczynał karierę w marketingu BASF Polska. Przez wiele lat związany był z firmą Bakalland oraz rynkiem OTC, pełniąc funkcję Prezesa Zarządu VITAMEDIC Sp. z o.o. Ukończył studia magisterskie i doktoranckie na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji w SGGW. Na podstawie obrony pracy doktorskiej pt. „Znaczenie wartości odżywczej na przykładzie wybranych grup produktów spożywczych w komunikacji marketingowej”, przygotowanej pod kierunkiem prof. dr hab. Krystyny Gutkowskiej, uzyskał w 2007 roku stopień doktora nauk rolniczych w zakresie technologii żywności i żywienia. Obecnie w swojej aktywności zawodowej koncentruje się na poszukiwaniu zależności rynkowych, eksploracji potencjałów i procesów wpływających na zachowania konsumenckie. Założona i kierowana przez dr. Grzegorza Osóbkę firma Umbrella Marketing Group (www.umbrella.pl) to agencja marketingowa świadcząca usługi z zakresu badań, strategii, wparcia sprzedaży (BTL) oraz szeroko pojętego e-marketingu. W portfolio firmy znajduje się szeroka lista firm z sektora spożywczego: Materne, Bakalland, Cenos, Prymat, Good Food, Woseba, Vinpol, Spomlek, DEGA, Goliard, Bahlsen, Wasa, Scandic Food, Premium Rosa, Jamar, Sante, DM Snacks, Credin, Dijo, Alpro, Gzella, Dobrawa, Kruszwica, Roleski.